Kledingmerk LABFRESH opent op zaterdag 30 november haar derde winkel, opnieuw mogelijk gemaakt door crowdfunding. Het merk, dat bekendstaat om de sterke band met klanten, heeft al sinds de oprichting groeistappen gezet dankzij financiering via haar community. Het is dan ook geen verrassing dat de nieuwste winkel op dezelfde manier is gerealiseerd.

Een nieuwe locatie op maat
De nieuwste winkel van LABFRESH opent in The Mall of the Netherlands, een locatie die zorgvuldig is gekozen op basis van klantwensen. Uit feedback bleek dat 80% van hun klanten graag met de auto komt en dat een vestiging nabij Den Haag of Rotterdam hoog op het verlanglijstje stond. Toen de kans zich voordeed om een winkel te openen in Leidschendam, grepen oprichters Lotte Vink en Kasper Brandi Petersen deze direct aan.

Vink noemt het een spannende stap: “Dit is onze eerste winkel zonder kantoor erbij. De uitdaging is om toch de LABFRESH-sfeer neer te zetten zoals in onze andere winkels. Het voelt persoonlijker en informeler als je er zelf vlakbij bent.” Die warme, persoonlijke sfeer is kenmerkend voor LABFRESH. Klanten ervaren een bezoek aan hun winkels niet als shoppen, maar als een bezoek aan vrienden – een ervaring die ze ook in deze nieuwe winkel willen waarmaken.

Meer dan 1000 investeerders
De sterke connectie met klanten blijkt uit de indrukwekkende 1083 investeerders die LABFRESH over de jaren via crowdfunding heeft aangetrokken. Voor deze derde winkel werd de financiering opgehaald via het platform CrowdAboutNow. “Het is hartverwarmend om te zien hoeveel mensen geloven in wat we doen,” zegt Vink. “Het geeft ons de bevestiging dat we op de juiste weg zijn.”

Om deze waardering te tonen, krijgt de nieuwe winkel een speciale Wall of Fame met de namen van alle 1083 investeerders die hebben bijgedragen aan het succes van LABFRESH. Daarmee wordt de verbondenheid met hun community opnieuw benadrukt, nu ook op deze nieuwe locatie in The Mall of the Netherlands.

Categories:

No responses yet

Geef een reactie